Herkese iyi geceler ikinci bebeğine hamileyim şuan 16. Haftaya girişimde. Abisinden kalma beşiği var ama ben. Yanımda tasıya bileceğim. Küçük minik bir. Beşik arıyorum salana bilen bir beşik olursa daha iyi olur dogumumda kayınvalidem de olacağım için yatağın üzerinde uyumasını istemiyorum önerisi fikri olan varmı