Elifberk normal.dogumda doguruna kadar şancı çekiyorsunuz doğum yaptıktan sonra çektiğiniz sancıları unutuyorsunuz sezeryan doğumdada adet sancısı gibi sanciniz oluyor 1 hafta sonra duzeliyorsunuz dayanılmayacak bir ağrı değil ama bence sezeryan daha iyi nedense kendimi daha çabuk.toparladim ben sezeryan doğumdan sonra