Minik05 hahaha kız doğuramadık bi türlü benimde haftaya cuma suni kaçarı yok artık ondan biraz rahatım isterse gelmesin sezeryan bende istemiyorum ama son çare onuda oluruz sağlıklı olsunda napalım diyorum 😂 her şeyi geçtim birde ayy bari bi kaç gün daha beklese de ocakta olsa diyorlar Ocak ilk hafta olcak diyo müneccim gibi milletinde derdi Farklı bacım doğuramadındann cok bunlara sinir oluyorum