ecemiko Kızlar merhaba sol kasığımda ara ara ağrı oluyor. Acaba bu bebeğin hareketi mi yoksa başka bir şey mi olabilir ?😌
Zdk ecemiko kaçıncı haftadasınız? Rahim kasları geriliyodur bence. Mesela ben hapşurunca bazen kasıklarıma bıçak saplanıyo sanki
Zdk ecemiko bana normal gibi geldi ama yanlış yönlendirmek istemem ☺️ Bebek hareketleri daha çok pıtpıt gibi bişey kayıyor gibi titreşim gibi oluyo☺️