Cansuu81 Kizlar affedersinizde bugün test yaptim bütün gün brsy yoktu aksam iliskiye girdim ve simdi az birsey kan vardi. Niye böyle oldu? Düsük mü oluyor?:( iliskiye girmesi yasak mi?
ftmlgz Cansuu81 canım doktora sormadan denemeni önermem onlar söylüyor çünkü eğer gebeysen doktora danış allah korusun dikkat etmek gerek
Birtane2307 Cansuu81 kalp atisi duyulana kadar ozellikle iliski yasak oluyor genellikle ama uc aya kadar girmemekte fayda var
Busra3509 Cansuu81 bendede olmustu ilk 3 ayda girmistim iliksye az kan gelmisti ama bisey olmadi cok sükür. İlk 3 ayı atlat öyle birlikte ol. 😊
Busra3509 Cansuu81 belki zorlanma yasadysan ondanda gelmis olabilir korkma. İkk 3 ayı atlat öyle gir iliskiye 😊🙏
Asyaayaz1 6 4 de başıma geldi progestan kullanıyorum şuan 8 3 doktor yap desede korkuyoruz bence sizde bekleyin mutlaka🤷♀️
Damlae16 Cansuu81 doktorunla iletişime geçebilirsen ona sor ama yarın ancak gidebilirim diyorsan da dinlen yarın da çok fazla hareket etme canım inşallah bir şey olmaz 🙏❤️
Mavi87 Cansuu81 doktorum yasak koymadı ilk 3 ay yasak demedi yani. Sizin sağlık durumunuza göre söylüyor. Herkes bir değil düşük tehlikesi olan bir insansa, ilişkinin yasak olduğunu belirtiyor zaten doktor
Ozge5353 Cansuu81 Bir hafta kadar yatıp dinlenmeni öneririm doktorunla da mutlaka irtibata geç olmazsa progestan kullanırsın ama dinlenmeye bak canım
Poy556141 Cansuu81 cnm ilişkiden sonra olabilir demişti bna hemşireler yani normal miş bendede altan muayeneden sonra kan gelmişti normal dedielr ama sen yinede bi sor belki ilişkiyle alakası yoktur
Cansuu81 Ben en iyisi pazartesi doktora gidiyim bugünde kayinpederim hastaneye kaldirdilar oda geldi hersey üst üste geliyor iste :(