Neving işte o gitmediğin iki ayda aslında her ay kontrole gitmek lazım , pandemiden dolayı evet hiç rahat değiliz ama 32. Haftaya kadar ayda bir daha sonrasında 20 günde bire düştü mesela benim kontrolüm , 36yla beraber haftada bir dedi mesela 36+4 te gittim ens on şimdi 37+4 te gidicem tekrar , son haftalar çok önemli risk almayın