merveklyc 500221 Normal bence stres yapmayın betaya çok takılmayın ben tek sefer yaptırdım o da hamile olup olmadığımı anlamak içindi boşuna stres yaptırıyor sürekli baktırmak 🌸
mercimeginanne 500221 canım senin ki yaklaşık 2300 civarı olmalıydı 2 kat artışla ama %60 da artmış olabilir. Sen en iyisi 2 gün sonra tekrar kan verip artışın oranını hesapla. %60 ve sonraki artışlara sağlıklı diyor doktorlar ama gene de doktoruna bir danış
Birtane2307 500221 canim daha yuksek olmasi gerekirdi ama canini sıkma her iki gunde bir iki katina cikmasi gerekir benim ilk betam 640 ti bie hafta sonra 4090 oldu yani hizli artmasi gerekir ustunde dur iki uc gun sonra muhakkak tekrar kan testi yaptir 🙏🏼
Ecemp1610 500221 az gibi ama %60 olarak da artmış olabilir benim geçen Cuma 336yken bu Cuma 6149 çıktı en iyisi doktoruna görün inşallah sorun yoktur 🙏🏻🌸
mercimeginanne merveklyc betaya takılmayın olur mu hiç. Beta artışı %60 yada 2 kat değilse sağlıksızdır. Bu da iki günde bir verilen kanla belli olur. Bayanın artışında bi azlık var gibi yanlış yönlendirmeyin lütfen…
Ntgny merveklyc evet bencede baktırmayın demeyin. Benim de artısım normal degildi bebeği düşürdüler. Kese olusmadı
merveklyc mercimeginanne 1200 falan olması gerek 900 lerde çıkmış çok da az değil bence ben hiç yaptırmadım bişey de olmadı sagliksizsa kanama oluyor düşüyor zaten kese oluşmadan buna da kimse bişey yapamaz.Bu benim görüşüm kimseyi yanlış yönlendirmek istemem.🌸
mercimeginanne merveklyc hesaplarsanız 1200 değil 2300 lerde bişey olması gerekiyor cumadan cumaya. Siz baktırmamış olabilirsiniz ama kimseye önmsiz demeyin bnce çünkü boş gebelik, dış gebelik vs olabilir. Önlem alınması gereken bazı konular betayla belli oluyor.
Birtane2307 500221 pardon bir hafta degil yanlis soylemisim 3-4 gun sonra 🙏🏼 bebegim saglikli cok sukur 7.haftadayiz kalbini de duyduk ❤
merveklyc Ntgny Baktırmayın demedim ki çok takılmayın yazmışım ki baktırma demek bana düşmez zaten doktor değilim kendi görüşümü ve tecrübemi paylaştım hepsi bu.🤷
mucizemm_ 500221 evet canım artış biraz az eğer doktora gitmediyden 2 gün sonra mutlaka tekrar baktır birde aynı yerde mi verdin tahlili oda fark edebiliyor bazen