Hanımlar 33+3 deyiz sabahtan beri ara ara regl sancısı gibi ağrım oluyor. Sonra geçiyor hiç bişi yok. Birden giriyor kıvranıyorum filan sabahtan beri. Yalancı sancı, ya da başka bişi olabilir mi? Ya da doğum sncısı nasıl başlar?
İlk gebeliğim riskli idi bir sürü ilaç kullandım. Hiç bu tarz birşey yaşamadım. Şimdi bunu çözemiyorum.