Merhaba hanımlar, 37+4 haftalık hamileyim göğsümün 3 karış altında nasıl anlatsam sanki kemiklerim kırılmış gibi bir acı var. Ne oturtuyor ne yatırıyor. Birkaç saat önce başladı ve sık sık acıyı hissediyorum. Bu zamana kadar böyle bir acı hiç hissetmedim. Diyorum yeri daraldığı için mi acıyor ama nedense sadece dediğim yere giriyor acı. Sizce sebebi nedir, başına gelen var mı? Devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum..