İlk doğuma hazırlıklı gitmiştim,burada okuduğum hikayerlerle hep kendimi yüreklendirdim ve zerre korkum yoktu. Fakat bu sefer inanılmaz gergin ve endişeliyim. Belkide ardımda bir evlat oluşundan bilemiyorum.Her türlü komplikasyonu,riski düşünür oldum.Covid testi,maskeli doğum bile ürpertiyor beni Kısmetse 2 ocakta kavuşacağız oğlumla,spinal anestezi ile.
Siz de durumlar nasıl,var mı benim gibi hisseden?