Aycan_akay54 kafası büyük dedi bana da ama son haftaya kadar normal doğum dedi. Son artık kontrolde kafası büyük olduğu için aşağı inmiyor sezaryen yapalım dedi ertesi gün sezaryen oldum ve 3600 görülen kilo 4100, ve dediği gibi kafası büyük olduğu için aşağı inememiş yavrum ve üşümüş olarak doğdu. Bana kalsa normali bekleyecektim ama iyi ki beklememişim çocuk bir gün kuvözde kaldı, ısınsın diye. Yani bende kızdım başta beklemedi kafası büyük dedi sezaryene aldı diye ama iyi ki diyorum şimdi 😊