Busrabayrak54 Şuan 28. Haftamdayım öznur hanıma geçmek istiyorum. Acaba nasıl bir dokotor birde muayene ve doğum ücreti ne kadar acaba?
Eerrennn_ Busrabayrak54 canım bende 27+3 oldum. oturdugumda sırtıma agrı giriyor ve karnım ara ara sertleşiyor. Sizde yaşadınızmı böyle şeyler bu haftalarınızda oluyrmu böyle şeyler
Busrabayrak54 Eerrennn_ karın sertleşmesi hatırlamıyorum ama belki bebektir? Yukarı çıkıyo bazen orası daha sert oluyo
Busrabayrak54 Eerrennn_ sancı kasıkta olur diye biliyorum 🙄🙄 benimde ilk hamileliğim net bişey diyemedim