Merhaba kusura bakmayın çok soru soruyorum ama Çarşamba günü kan vermiştim . Kan değerim iyi çıktı şekerim de yokmuş ama kan cıvıltma seviyesi sınırda çıkmış şu an 18 haftalık hamileyim . Daha önce de kan vermiştim kan pıhtılaşması çıkmamıştı . Kan sonucumu telefonla öğrendim ve doktor soğan sarımsak yememi ve limonata ve bol sıvı almamı istedi . Sizce büyük bi sıkıntı olsaydı doktor yüz yüze görüşmek istemez miydi ve doktorun bu dediği yiyecekleri yiyip içersem düzelir mi sıkıntım moralim çok bozuldu 😔