Ebryrdm Tam 32. Haftamdayım. Bugün kontrolüm vardı oğlumun boyu 44 cm kilosu 1800. Doktor boyu uzun kilosu normal dedi. Ama herkes (annem eşim kaynanam) bebek çok zayıf 3 kilo olmadan doğar diyo. Heves kalmıyo yeminle şimdi oturdum kilo hesaplıyorum 3 haftada şu kadar alırsa doğuma kadar ne kadar alır diye.
Yenianne001 Ebryrdm doktorun normal diyorsa normaldir canım sen de direk kayanana sor, 38. Haftada eşim kaç kiloydu de. Sanki kadın doğumcu sinir oldum
DenizGzm Ebryrdm şu insanların kilolu bebek her zaman sağlıklıdır algısını yıkmadıkları sürece BÖyle çok üzülürüz
Selma_123 Ebryrdm canım benimde 32 haftamda 1850 gramdı doktor gayet iyi dedi bebeğimin karın bölgesi de 1 hafta ilerde bence takma doktprununn ne dediği önemli olan
Selimegzoglu Ebryrdm şey de o zaman ben boşuna doktora gidiyorum size gelseydim kontrole her ay de , Doğumuda sen yaptırırısın doktor nede olsa anlamıyor de , bu şekilde seninle konuşmasına izin verme kime göre düşükmüş neye göre yargılıyor bu şekilde
Erenannesi Şahsen bende kilolu bebek istemiyorum obezite anne karnnda başlıyormuş o yüzden emzirerek kilo aldırmak DHA mantıklı zaten 🤗🤗
Nurbl Ebryrdm 32 de 3 kilo olmaz ya bebek 5 kilo mu doğuyormuş takma kimseyi bence 27. Haftada benimde bebeğim zayıftı biraz 35. Haftada 3.150 olduğunu duydum iki haftaya hızlıca alır seninde boşuna sıkmışım canımı
ZehrasMom Ebryrdm ne olmuş ki 3 kg olmadan doğarsa sağlıklı olduğu sürece hiç sıkıntı değil canım sıkma canını takılma insanların ne dediğine sen hem daha 7 hafta var ortalama bu haftalarda çok hızlı kilo alıyo bebişler