Kubra30 Kizlar yklasik bı kaç gündür sağ elimde gce ve gündüz gnlde gece oluyor elimde uyuşma oluyor bugünde iğneyle sökük dikerken parmaklarım uyuştu hssedemdm diktgimi zor diktim anlicaginiz böyle bir şikayeti olan varmı 17+4 hftaligim
Rehile Kubra30 benmde Oluyo geceleri Bile uyuşuyo sağ kolum Sabah Demlik vs tutarkende karıncalanıyo Bazen Örgü örerken Uyuşup kalıyo 29+1 haftadayız doktor normal dedi bunnara
Merrvvee Kubra30 yaa bazen banada oluyor parmak uçlarım anlık uyuşuyor ben progestan kullanıyorum acaba onun yan etkisi mi bilemedim
[silindi] Kubra30 progesteron hormonundan kaynakli, normal deniyor, bazen dogum sonrasi bi sure daha devam edebiliyormus. Karpal tunel sendromuna da gidebiliyor bazen medikalcilerden bileklik kullananlar da oluyormus
Kubra30 Merrvvee vlla CNm bilmiorm ama İnanki korkuom elimde sıcak demlik varken bı kaza ckck dye ytkta iken oluo gnlde birde bnm ilk oğlumda hamileyken ortaya çıkan hzrsz bacak sendromu var kldi gtmedi bnden bu illet çok psikolojimi bzuo ama Dr a gtcm ay snnda ozmn dcem Dr uma
Merrvvee Kubra30 dikkat et kendine canım doktorun ne diyecek bakalım ileri düzeydeyse mutlaka bi çözüm bulur bende o kadar değil
Kubra30 Merrvvee şuan bile gldi Allah kimseye vrmesin böyle biseyi ama bbislerimiz sağlıkla gelsin de kucağımıza varsın bu sıkıntıları çekelim onlar sağlıklı olsnda
Kubra30 Çok aşırı değil ara ara oluo ama hzrsz bacak sendromu nrdeyse her gce oluo bacak arasına yastık koymazsam uyuyamiom
Merrvvee Kubra30 amin canım herşey onlar için ellerini bol bol hareket ettir hatta stres topları al biraz iyi gelebilir 🌼