Serdar4125 bende aşılama ile hamile kaldım 14. Gün yaptım testi ve o kadar silik çizgi vardı ki eşim yok dedi ben çok az da olsa görmüştüm çizgiyi siz çok erken yapmışsınız. Doktorum bana 14 günden erken yaparsan yanıltır ilaçların etkisiyle pozitif çıkar demişti. Biraz daha bekleyin sonra tekrar test yapın inşallah vardır bebişiniz ben ilk aşılama ile hamile kaldım darısı başınıza 🙏🙏