Dilekyasar_21 İnan ki hiç hissetmiyorsun bile transfer zamanın da su iç diyorlar ya o zaman hastaneye gittiğin zaman iç çok içme ayakta iç ki mesanen dolsun oturarak içince çok içiliyor ve transfer zannın da aşırı sıkışıyor insan transfer sen yarım saat sonra lavubaya gidebilirsin diyorlar ama 1 saat daha uzaksan daha ii oluyor