Selam kızlar.. 36+5 haftalık hamileyim 🤰🏼 Sanki bebeğim 2 gündür eskisi kadar hareketli değil gibi hissediyorum. Dönem dönem bu hisse hep kapılıyorum zaten önceden de oluyordu 🙈 bazen çok hareketli hareketleri can yakıcı oluyordu. 2 gündür ufak kıpırtı gibi sanki hareketleri yeteri kadar güçlü değil gibi geliyor. Psikolojik mi sizce ne dersiniz ? Var mı benim gibi olanlar 🐣