tonbikinannesi Şişkinlikten akşamları havaya uçacak vaziyete geliyorum ya ne yesem gaz var mı benimle aynı problemi yaşayan tavsiyesi olan ? İnsan kocasının yanında gaz çıkarmaya da utanıyor yatarken kıvranıyorum inanın 😳
Asyakuzusu tonbikinannesi Valla ben artık salıyorum🤣 Çünkü hep geliyo. Tuvalettemi yaşıycam. Bağırsaklar rahim büyüdükçe sıkışıyorya daha çok gaz oluyor. Salıp , afedersin de bence🤣
Asyakuzusu tonbikinannesi Eşinle konuş canım. Neden çekiniyorsun. Onun yanında rahat olmayacaksında nerde olacaksın. Tutmanda zararlı
leyylimley Nefes alamayacak kadar şişkinlik yaşıyorum. Rezene çayı yapıyorum içiyorum 5-10 dakika içinde rahatlatıyor 😊 mucizevi bir bitki.
leyylimley tonbikinannesi Hayır, sen yine de doktoruna sor istersen 😊 Hamilelik döneminde doktor onayı almak çok önemli.