Arkadaşlar henüz yeni yeni arada tekmelerini hissetmeye başladım ama çok minik ve erken.
Yalnız sanki tekmeleri karnımın alt kısmında rahmin başında gibi bu da kafama takıldı belki saçma gelebilir ama ilerleyen zamanlarda mı karnımda hissedebilirim tekmeleri yoksa bebeğim acaba aşağıda mı? Siz ilk tekmelerinizi hatırlıyor musunuz? 🤔🤔🙄