Benim ki de 36+4 oğlum dönmemiş hala başı yukarda duruyor bu biraz zorluyo insanı sanki içimde dim direk duruyo gibi bağdaş kurup otururken namaz kılarken filan baya zor oluyo..Haftaya kontrolum var inşaAllah doğum pozisyonunu alır ☹️ Erken mi dönmesi için geç mi?