Kızlar 14+3 ikiz gebeyim kendimi yormuyorum normal rutinime dönmüştüm bu gün akşam yemekten sonra bi sıcaklık hissettim bi lavaboya gittim oluk oluk kanıyorum hemen acile gittim bebekler yaşıyor kanama alanı yok dedi sebebi nedir sizce hala kanamam çok iğneyi yeni yaptırdım kesilir birazdan ama korkuyorum halbuki bu gün yorgun hissettigim için bütün gün uyumuştum hani ağır is de yapmadım 😔😔 başına gelen varmı çok korkuyorum