9ay10gun Arkadaşlar sezeryan yapıştırmainin olduoldugu yerdeki tüyleri nezaman alabilirim korkuyorum bisey olcak diye epilasyon makinesiyle alsam bisey olur mu 20 gün oldu genital bölgeye yakın yer tüyler çıkıyor almaya korkuyorum nezaman nasıl almaliym
Htc01 9ay10gun canim ben uzun süre alamadım yara çevresini çok korktuğum için sonrasinda yaraya gelmeyecek şekilde ağda bandını küçük parçalar halinde kesip çevresini öyle temizlemeye başladım.mesela doğum yapalı 2.5 yil geçti ama hala üzerine yapıştırmiyorum içim çok kötü oluyor
tashilal59 9ay10gun biz kadınların cilesi hic bitmiyor ya 🙈 bende ilk dogum sonrası 6 7 ay agda kullanamamıstım benim normal dogum du ama altta kesi ve dikiş oldugu icin agdaya aylarca cesaret edememstim tekrar acılırsa diye iyce iyilestiginden emin olduktan sonra tekrardan baslayabilmiştim 😬 simdi ikinciye hamileyim doguma az kaldı insallah kesisiz dikişsiz olur diye dua ediyorum 🤲🥰