Benim gittiğim sağlık ocağı 20. Haftadan önce asla aşı yapamayız dedi. Gitmeden bir gün önce ev temizliğimi yaptım gideceğim gün banyo yaptım az kullandığım için sol koluma vurdurdum 24 saat duş almadım kolumun üstünde yatmamaya ve kolumu kullanmamaya dikkat ettim hemşire ağrın olursa günde bir tane parol alabilirsin dedi kızarıklık şişlik olursa pamuğa kolanya döküp bölgeyi temizle dedi. Şükür şuana kadar sorun yaşamadım 4 gün oldu. Geçmiş olsun sizede.