Alara005 Kızlar 16 haftada hissetmeye başladım bebegi böyle kelebek gibi 17 haftada 1 2 kere anca günde bugün sanki karnıma vurdu dalgalandi sonra başka bir şey hissetmedim sizce hissetmemek normal mi
Seyma2861 Alara005 normal bildiğim kadarıyla. Çünkü yeni yeni hareketlilik baslıyor ama hergün hissedilmiyor olabilir. Genede çok aklına takılırsa pazartesi sağlık ocagında kalp atışını bi dinle rahatlatır seni☺️
Biyolog-anne Alara005 gayet normal benim doktorum 28. Haftaya kadar düzenli hareket beklemiyoruz zaten hissetmediğin zamanlarda panik yapma demişti.
Biyolog-anne Alara005 ultrason yok ama kalp atışlarını dinlemek için stetoskop veya elektronik bir cihaz var onunla dinliyorlar.
Alara005 Ecem1818 hayir kızmış fakat 16 cok bariz hissediyordum 17 tek tük oluyor bugün bir kez vurdu sanki dalgalanma yasadim korkuyorum duygusallık ağlıyorum arada
Biyolog-anne Alara005 ebe arkadaşım zayıf insanlar daha erken hissedebiliyor demişti belki kas dokunla falan alakalıdır
Biyolog-anne Alara005 ilk hissettiğin dönemlerde zaten düzenli olmuyor hareketleri bende 3-4 gün hissetmediğim olmuştu doktora gittim oda normal 25/28. Haftalara kadar düzenli hareketleri hissedemezsin demişti. O yüzden endişelenmeyin şimdi 27 haftalığız ve bazı geceler uyutmuyor bile:)
Alara005 Biyolog-anne ilginiz için tesekkur ederim sabah bir ara yaptı ama tam anlayamadım sonra durdu yine sanki diyip kaçıyor yada gücü yokmuş gibi azıcık yapıyor sanki