Şubatta orada doğum yaptım erken doğum olacaktı doktorlar doğumu engellemek için ellerinden geleni yaptılar ama erken doğum oldu maalesef, doğum sırasında olsun daha sonrasında olsun o kadar ilgilendiler ki doktorun biri doğum sırasında elimi tuttu tut benden güç al dedi, ağlıyordum biri gözümü pamukla sildi, doğumdan sonra bebeği kaybettiğimi söylediler teselli vermek için yanıma gelip benimle sürekli konuştular nasılsın iyi misin bizim bir doktor arkadaşımız da bebeğini kaybetti erken doğumda ,o gelecek birazdan seninle konuşacak falan diye, odalar temizdi, şimdi tekrar hamileyim muayenelerime falan sürekli oraya gidiyorum doğumu da oradan başka yerde yapmayı kesinlikle düşünmüyorum