İyi akşamlar 11+3 haftalığız bugün hafif iç çamaşırımda kahverengi bir renkte renklenme oldu acaba normalmidir yaşayanlar var mı doktoruma görümdüm bebek gayet iyiydiama her ihtimale karşı düşük önleyici yazdı onu kullanmaya başladım aranızda benim gibi olanlar varmıydı