Iyiakşamlar arkadaşlar bende doğumumu sizinle paylaşmak istedim daha yeni fırsat buldum yazmak için😊biraz uzun ola bilir hakkınızı helal edin🙇2 eylül kontrolum vardı gittim doktora nst ye bağladılar çok şükür bir proplem yoktu doktor bana dedi inşallah 13 eylül dogumun olacak dedi ama olmadı kızım biraz erken gelmek istedi galiba😂doktordan çıktım direk annemi aradim anne bin gel diye annem bindi geldi.cumartesi akşamı hep beraber konuştuk eğlendik. ailecek pazar günüde annemi istanbulu gezdirecektik ama olmadı sabahliyin uyandım lavaboya gittim baktım saat daha erken biraz daha yatayım dedim bir anda suyum geldi ama benim gülmekten aklım gitti.eşimi uyandırdım sanki eşim doğuruyordu panikledi hemen annemi uyandırdı eşim o panikle.annem hemen hastaneye gidiyoruz dedi.durun bir kahvsltı yapalım ben aç karnıma doğum yapamam diyorum ama ben.hemen bir banyoya girdim kahvaltımızı yaptık gitttik.eşim araba ayarlamaya çalıştı ama olmadı doğuma otobüsle gittim😂😂hastaneye gittik saat 8.30 tu beni hemen nst ye bağladılar sancım %100 lerde çıkıyor ama ben hiç hissetmiyorum gülüyorum ha bire😂😂açılmama baktılar açılma sıfır hemen suni verdiler ama sunide bana fayda etmedi saat 2 ye kadar suni verdiler hiç bir şekilde açılmam olmadı tam tersi suniyide hiç hissetmedim hadin gezelim deseler gezerim yani😂doktor diyor sen bu hastaneyi inletmen lazım ama sana faydası olmuyor dedi😂😂ben daha fazla bekleyemem seni sezeryana alıyorum dedi eşimle tamam dedik hazırlandik sezeryan için tam beni sezeryana alıyorlardı ki bir sancı geldi bana ama bağırmadım korktum normal dogurtturular diye sesimi çıkartmadım😂😂spinal olmadı beni genel uyuttular çıktığımda karnıma kum torbası bastırıyorladı o çok kötü ağrıttı oda bağırdım sonra zaten cennet kokulu kızım geldi onu kucağıma alınca hiç bir şey hissetmez oldum😊👪ilk kalkışım çok kolay oldu 4 günde ayağa kalktım evimin işinide tuttum kızıma mama almayada gittim😂😂benimde doğum hikayem böyle Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah🙇😊💖