Betus-27 ilk dogum olcak Normal istediğim için ve cok kilolu olunca bebekler sezeryan yapiyolar genelde o yuzden çok kilolu olmasin istedim bebegimin 😃oylede oldu🥲çok şükür az kaldı benim için zaman hiç geçmiyodu her postun altinada yazmışimdir zaman geçmiyo diye ama çok şükür bugünleri gördük kucağımıza alacağımız günü de görürüz inşaAllah ☺️