Karamm 13+5 im. Sürekli bulantı hissi ile yüzüm bile zor güler oldu. Sürekli halsizim ce istifra etmekten herşeyden tiksinir oldum arkadaşlar sizlerin bulantıları ne zman geçti yardımcı olurmusunuz.
Deletedmom15257 Karamm o haftalarda azcik geçmişti benim cnm eğer seninde eskiye gire azalma olmuşsa merak etme 2 haftaya tam gecer
CerenErenAnkarali Karamm 16.haftanda dinicek sabret en zor dönemlerini geçiriyodun psikolojin etkileniyo tabiki ama az kaldı geçicek
Tugcesamet Karamm gecicek bitirmis olmussun bile 15 haftada azaldigini 15 haftadan sonra istahi arttigini goruceksin bulantilara elvada
Karamm Deletedmom15257 inşlh geçsin istiyorum çünkü çok kötü hissediyorum kendimi. Yazdığınız için teşekkür ederim. İnşlh dualarınızı beklerim. Rabbim herkese kolaylık versin.
Deletedmom15257 Karamm aminnn aminnn cnm inan benim halen var sabah ve gece ama genede eskiden cokk iyi cubku artik kendim acıkıyor mutfağa gidiyorum sende öyle olur merak etme
Arasinannesi 6.ayıma kadar hergün 10-15 Kez kusuyordum. 7.ayımdayım bulantılarım devam ama artk pek kusmuyorum. Benimde psikoljim berbat durumda 🙁
Karamm Arasinannesi ilk gebeliğim çok şükür rabbim bı güzel duyguyu nasip etti çokta seviyorum bebekleri çocukları. Ama öyle zor zamanlar geçirdimki sürekli kusma kendimce şikayet eder gbi durum aldım. Vicdanen kendimi kötü hissediyorum ama tam mutlu olamıyorum okadar zorlandım 🙁
Karamm CerenErenAnkarali inşallah allah razı olsun. İnşlh geçicek öyle umuyorum bende. Sadece korkuyorum 9 ay sürenler de varmış
Karamm Deletedmom15257 rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin. Tüm anne adaylarına kolaylık versin rabbim 😍