busbusbus10 Kızlar bugün sabahtan beri göğsümün altında sanki kaburgamda bi ağrı var 32 haftalığım acaba dönmeye fln mı çalışıyor niye oluyor bu bilen var mı 😥😥
nazlikiz06 busbusbus10 evet canım🥺 ama illa seninde öyle diye bişey yok stres yapma belki geçici hamileliğin verdiği bişeydir