Merhaba. 19 haftalık hamileyim. Tam 2 yıl önce omurga kemiğim kırıldı. Hamile olduğumdan beri ağrısı arttı. Kırıldığından beri hareketlerime kalkıp oturmama dikkat ederim. Haliyle aklıma doğum geliyor. Var mı bu durumu yaşayıp da normal doğum yapabilen. Ya da bu durum beni zorlar mı. Çünkü güç kuvvet adına bir şey yok. En ufak yanlış hareket zorlanma da ağrılarım oluyor. (Sürekli doktor değiştirdiğim için ve her kontrol aceleye geldiği için doktora sorma fırsatı bulamadım)