Kizimveoglumm eray bey suyun fazla demişti bana detaylı ultrason yaptırınca sonuçları atarsın bakarım demişti attım asistanına geri bile dönmedi şimdiki doktorum randevuma gidemedim diye kendi msj atıyo randevun vardı gelmedin diye ve her istediğimde ulaşabiliyrm çokta memnunm