-Ozlemcelik388 Bana da aynı işlem uygulAndı. Salı günü kanamam oldu. Hayatım da öyle şiddetli bi kanama yaşamadım. Çok korktum bebegim beni bıraktı sandım 🥺 Rabbime şükürler olsun ki bırakmamış kızım beni. Açıklık oluşmuş kanama durunca hemen işlem yapıldı. Bugünde taburcu olduk. Çok şükür iyiyiz… Rabbim yawrularımızı saglıcakla kucagmıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲🏻🧿💙