Esra1509 Kızlarrr 19 haftayız bugün, doktora gittim, rahmim oldugundan daha kısaymıs, bebek daha yukarıda olması gerekırken daha asagıdaymıs;( hemen iğne yaptırdı, fitil fln verdi, ptesi tekrar gel ve yatak istirahati dedi:( basına gelen var mı:((
Yeliz4 Esra1509 19 haftalıkken benimde bir den kanamam oldu ve doktora gittiğim de açılmam olduğunu söyledi aşağıdaymış bebekte. Hemen iğne ve serum takıldı taburcu oldum bana da istirahat dedi şu an 26+1im ve hala yatıyorum erken doğum riskimiz de var doğuma kadar yatıcam. Bende fitil kullanıyorum progestan200 sabah akşam. Lavabo dışında kalkmıyorum bile
ilknr_ylmz94 16.haftadan 22.haftaya kadar aynı sorunu yaşadım yattım dinlendim ilaç fitil iğne kullandım düzeldi çok şükür darısı size 🤲🏻
Esra1509 ilknr_ylmz94 ilknr_ylmz94 ilknr_ylmz94 amin inşallah🙏 Cok gecmıs olsun size de, neden olurmus bilginiz var mı?
mavikelebek_ Canım ilk hamileliğim de geç teşhisten 29 haftalık doğum yaptım yani rahim ağzı kısalıpımız var 2. Ye hamileyim 13. Haftada serklaj ameliyat oldum yatarak geçirdim şuan 32. Haftama grdim