Anneadayii_12 Merhaba hanımlar evde gebelik testi yapıp negatif çıkıp yine de hamile olan var mı bu durumu yaşayanlar varsa sohbete bekliyorum☺️
Msy5151 Anneadayii_12 ben evde adetten 3. Gun 5. 6. Gun yaptım negatif cıktı kanda verdim 9 gun sonra yine cıkmadı 17. Gun kanda cıktı
Dua35 Anneadayii_12 merhaba,adetim 3 gün gecikince negatif çıkmıştı ..5 gün gecikince belirgin bir ikinci çizgi ile öğrendim 🥰
Tdof26 Anneadayii_12 ben değilim ama ablam kaç kez test yapmıştı kan testi bile verdi yinede çıkmamıştı 😆