ekrnz Kızlar merhaba 32 haftalık yoğun kasılmalarım var ve bebek aşağıya inmiş doğum pozisyonunda olduğu için doktorum önlemek amaçlı progestan verdi normal doğum istiyordum sezeryandan korkuyorum aranızda progestan kullanıp normal doğum yapan var mı ?
Asenadgdvrn80 ekrnz ben ilk bebeğimde başından sonuna kadar kullandım düşük tehlikem vardı ver normal yaptım
ilknr_ylmz94 35.haftadayım 5. haftadan beri progestan kullanıyorum bebek pozisyon almış doğumum şimdilik normal görünüyo
Zeyneple03 Kbratrk kacıncı haftada doğurdunuz suyunuz mu geldi 38e gırdım ılk aylarda kullandım progestanı