Kızlar merhaba dokuz hafta iki günlük hamileyim ara ara kasıklarımda ağrı oluyor doktor gayet normal rahmin büyüdüğü için dedi ve magnezınc diye bi ilaç yazdı takviye ve ağrıları haifletmek için bugün kullanmaya başladım öglen saat dört gibi içtim ve ilk defa hamileliğimi ögrendiğimden beri miğde bulantım olmadan kustum boğazda da yanma başladı acaba ilacın yan etkisimi ilacı kullananlar var mı diye sormak istedim ?