Asya178 Piremses0 bende de polikistik over var canım ne tür tedavi görüyorsunuz 5 gün önce kürtaj oldum boş gebelikten
Serrax Omay0707 2.gnü git mutlaka. Benim de öyle olmuştu 4.gün geç olur 2.gün gel demişti. O gittiğim ay gebe kaldım inşallah darısı sana🤲🏼
mucizemibeklerken17 Canim sokulduyse aksam da olsa fark etmez o günü 1.gun say ve 2.gun git. Ben 3.gunu gitmiştim doktor bana femara verdi hemen o gün kullanmaya başladım.
Piremses0 Omay0707 bende 6 ay bi defa hamile kaldım ama düşük oldu pazartesi femera yada klomen başlayacağım hayırlısı ile
Piremses0 Asya178 daha görmedim 6 aylık evliyim düşük oldu ilk evlendiğim ay bu ay klomen denemek istiyorum