Bizdede detaylı ultrasonda görülmüştü parlaklık hatta beyninde kist görüldü birde. Nedense detatlıya girenlerden çok fazla böyle şeyler duyuyorum çevremde de ilk duyduğumda başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Sonra doktorum fetal eko çektirmemi söyledi (kalbe bakılan özel bir ultrason cihazı) o ultrasonda hiç bişey çıkmadı. Down sendromu için bir iki bulgu yeterli değil dedi doktorum. İkili testim, burun ve ense kalınlığı ölçümlerim de normaldi. 32+4teyim kistler küçüldü, kalbide ultrasonda herşey normal gözüküyor. Hatta doktorum o dönem en kötü ihtimali bile söylemişti eğer kalbinde delik varsa bile büyük ihtimal doğuma kadar yok olur olmazsa da ameliyatı günümüzde artık çok kolay hiç üzülme demişti. Çok şükür düşündüğümüz gibi olmadı sizde endişe etmeyin inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏🏻