Son günlere kaldıkça insan stres de oluyor. Hele ki normal doğum isteyince… Ben de daha çok stres olmaya başladım, son 4 gün görünüyor. Sezeryana donmeyiz inşallah. Doktorum 41+3e kdr bekleriz dedi. 38+4te muayenede doğum kanalında ve 2 cm açılma var demişti. Hurma, squat, pilates topu, yürüyüş, bol dua… Daha ne yapayım ben 😂