İyi akşamlar arkadaşlar ben 5+4 hamileyim bugün tuvalete girince kahverengi Bi akıntı vardı çok az böyle ama agrım sızım yoktu sonra ara ara gidip baktım bişey yokru akşam peçete ile sildim pembemsi Bi renk bulaştı daha sonra da elime böyle kan gibi ama sünen Bi akıntı ama çok az bişey böyle hepsini toplasan tırnak üstüne gibi falan yani bişey olur mu acaba gitsem mi hastahaneye hafta sonu da girdi bilmiyorum ya lütfen iç rahatlatacak bişeyler söyleyin lübben 😢