irorkay 7 haftalık olanlar ultrason fotolarınızı atar mısınız? Bazılarının çok net gibi cihazdan cihaza mı değişiyor acaba ya benimkinde hiçbir şey belli olmuyor gibi. Ya da daha küçük olduğu için mi..
irorkay Bmom maşallah. İyi bari için rahatladı. Herhalde biraz büyüyünce daha net daha büyük ultrason fotoları elde edilir 🤣
Bmom irorkay oo hemde nasıl mucize gibi birşey 18 haftalık olduk biz şuan bile baya sekillendi artik ☺️☺️
irorkay Dryalp evet duydum böyle çok gümbür gümbür çıkmadı ama yine de duyuldu herhalde henüz küçük olduğu için :)