@Beyzanr6 hayırlı olsun canım daha minikmiş seninki. Sağlıklı sıhhatli geçsin inşallah hamileliğin. 135 liraydı muayene ücreti biz gittiğimizde ağustosta gittik dediğim gibi arttıysa haberim yok 5 ocakta kontrole gidicem o zaman bakıcam ben de artmış mı diye. Doğum için de yazın aradığımda 2500 demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam bu ara herşeyi unutuyorum da 😁 ama yılbaşından sonra zam gelir mi bilemiyorum onu da ☺️