Merhaba bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi
37+6 da çatı muayenesinde 3 cm açıklığım vardı
38 de gittiğimde 4 olmuştu bu iki gün boyunca sancım kasılmam vardı fakat düzensizdi doktor hastanede yatırmak istemedi eve döndüm ve dün akşamdan beri ne sancı ne kasılma çok çok iyiyim yarın kontrole gidicem 5 cm olursa yatırırım dedi başıma neler gelicek merak ediyorum bebeğimin kilosu var kanala inmemiş henüz suni sancı mı verir yoksa sezeryana mi alır yaşayan var mi 🙈