papatya35 Kızlar bu haftada bel bacak ağrısı yaşayan var mı magnezyum içiyorum ama baya ağrıyor ya tam belim kuyruk sokumu üstü neden ola ki ne tavsiye edersiniz çabucak yoruluyorum artık daha beşik almaya gidecektik gözüm almıyor 😑
baby3_ papatya35 tam 29 olduk ama henüz öyle bi şikayetim yok şükür . Ayakta çok mu kalıyorsunuz yada çok mu kilo aldınız
bsraYsf2323 papatya35 29+5′ iz bizde gece uyurken bacak ağırısı çok yaşıyorum sanki bacaklarımı hiç açmamışım da sürekli birbirine yapışıkmış gibi çok rahatsız ediyor uyuyamıyorum 😑😔
ikievlatannesi papatya35 tarif ettigin agri çatı agrisi canim artik cok normal bebegin buyuyo rahmin buyuyo icinde buyudukce çatında genisliyo baski yaptikcada agrin oluyo malesef o agri icin yapabilcek bisey yok cok fazla agir is yapma ve dinlene dinlene yap agrin daha hafif olcaktir
Oysul papatya35 hay allah inşallah geçer ağrılarınız.🙏🙏 Benim de pek sıkıntım yok, ağrılar başlamadı henüz. Bazen midem yanıyor.
ogretmmenanne Evet 29+5iz bu hafta yorgunum belim bacaklarım çok ağrıyor. Ben de takviye alıyorum ama 🤷🏻♀️
Mervem23 ogretmmenanne bennde 29+5 im canm aynı şeyler bende de var heleki midde yanması mahvetti beni😣
papatya35 ogretmmenanne benimde özellikle sol dizim ayakta yemek yaptım belim daha da şiddetlendi:/ normalde belim ağrımazdı normal mi acaba
Znurhalil Mervem23 bana doktorum mide ilacı verdi canım sen kullanmıyor musun eğer kullanıyorsan daa dolaba köy ilacı öyle iç daha etkili oluyor bende burda okumuştum
SEZKI Mervem23 bunun için çiğ badem yada kırmızı elma öneririm ben ilaç kullanmadan bu şekilde geçiriyorum
papatya35 baby3_ ayakta dolanıyorum ya evet ev işleri yemek falan hep ayaktayım gündüz bide evet şuana kadar toplam 12kilo falan aldım sanırım çok :(
ogretmmenanne baby3_ 4 kilo aldım sadece. İzne de ayrıldım evdeyim günlük işler dışında çok bi ayakta kalmışlığım yok ama bu hafta çok belirgin bel bacak ağrısı sürekli değil ama yokluyor mutlaka gece gündüz. Mide yanması şikayetim henüz hiç olmadı şükür
Znurhalil Ben 26 dan 33 e kadar çektim canım bu ara çok şükür azaldı kalçama yel giriyordu belimin sancı si nefesimi kesiyordu. Bol bol dinlen kendini zorlama ben zorlayınca kitlenip kaliyordum
papatya35 Znurhalil ay benzer işte benimde tam bel kemiği kuyruk sokumu üstü .özellikle ayakta durunca azdı bu akşam ama yemek yaparkende oturtamıyoruz ki :(
Mervem23 Znurhalil aa ben kontrole gittiğimde henüz baslamamistu yanmalarim ondan sormadim bu gidişimde sorayım inşallah bana da verir ilacı 🌺🌺🥰🥰
Mervem23 papatya35 benimde bı anda başladı canım midde yanması hayatım boyunca hiç böyle yanma görmedim 😣😣
SEZKI papatya35 hem bebeside besliyo hemde mide yanmasıni geçiriyor kavrulmamis badem ama tavsiye ederim 🥰
papatya35 baby3_ inşallah tehlikeli bişey yoktur ya ağrı çekmeye razıyım da endişe beni huzursuz ediyo aman bebeğe bişey olmasın diye :(
papatya35 Mervem23 AY mide de kötü ya Allah yardım etsin sanırım bu haftalarda mide yanması saçlı bebekten olabiliyormuş bende hiç mide sorunu yok acaba kelmi olacak çocuk 🙈
papatya35 ikievlatannesi ay içim rahatladı yavaşlayan razı olsun tecrübeli birinden duymak iyi geldi siz doğum yaptınız mı teşekkür ederim bende biraz öyle tahmin ettim ama bi düşüğüm var en ufak bişey de kaygı duyuyorum ister istemez ağrıdan şikayetim yok da sadece dediğim gibi bebeği düşünüyorum
Ebru1234 ikievlatannesi bu agri bendede var gece yatarken falan da agriyor. Plates topu biraz rahatlatiyor ama gecirmiyor malesef..
papatya35 Oysul bende kendime nazar değdirdim galiba iyiydim maşallah 🧿 ama ufak ufak zorlamaya başladı artık sağ salimen bi alsak kucaklarımıza 🙈