Bebeğim bugün 8 günlük oldu ve sarılık başlangıcı var sezaryenle doğum yaptım genelde sezaryen bebeklerde daha sık görülüyor muş salı günü 12 ydi bugün 13 e yükselmiş eğer Pazartesiye kadar düşmezse yatış verecekler ne yapabilirim geçirmek için lütfen yardımcı olur musunuz