Bende başlarda içiyordum daha sonra bıraktım ama şuan çok pişmanım anlatıp moral bozmak istemem ama içtiğim sigara şuan doğumumu bebeğimin ve benim hayatımı etkiliyo riskli gebelik statüsüne girdim umarım sağsağlim atlatırız bu süreci ikimizde. Benim eşimde içiyordu onu bahame ederek içtim bende önce o bıraktı sigarayı ve sigara içen arkadaşlarımla görüşmedim bi süre zaten pandemi süreciydi ilk zamanlar zordu evet ama sonra alıştım umarım sizde bırakabilirsiniz