Kızlar 2 gün oldu folik asit bıraktık Dr um yeni vitaminler yazdi. Decavit , damla şeklinde d vitamin, gynoferon kullanmaya başladım 2 gün oldu ve afederisniz ishal olma durumu yasadim şuanda mesela karnımın içinde gürül gürül ses var Gibi sanki böyle birşeyler oldu normal midir korktum çünkü . Bu arada 13+5 haftalığım daha