aeminegmss Hayırlı akşamlar hanımlar 7 hafta 4 günük hamileyim bugün kese kenarında kanama gördü doktorum aranızda böyle durumu olan var mı var ise ne yaptınız progestan ve iğne yazdı bana
Merrvvee aeminegmss benimde 13. Haftadan be var daha da küçülüyor tekrardan yaşadığım için şuan yatarak geçiyor progestan ve iğne kullandımnikaç keç 18 hafta olacağız sende yat dinlen 🌼
Peraaaa 8+2yim 4. HaftMdan beri kese altı kanamam var Dışada vurdu vuruyor Dinleniyorum Progestan fitil ve iğne kullanıyorım